Departamentele din Primaria Telciu

Departamentele din cadrul Primăriei Comunei Telciu și atribuțiile fiecărui departament.

  • Secretariat

    • Coordonare departamente si verifiocarea legalitatii actelor.4
    • Pregatirea lucrarilor sedintelor consiliului local. Intocmirea proiectelor de hotarare ce urmeaza a fi dzbatute in consiliul local.
    • Intocmire actelor de secretariat.
    • Comunicarea in termen legal a actelor catre Institutia Prefectului si alte institutii.
    • Intocmirea proceselor verbale de sedinta .
    • Lucrari privind starea civila.
    • Succesiuni .
    • Intocmirea dispozitiilor primarului, le avizeaza de legalitate.
    • Probleme legate de legea 10/2001.
    • Probleme legate de fondul funciar.( legea 18 / 1991 , legea 1 / 2000, legea 247 / 2005)

  • Contabilitate

    • Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei pentru anul in curs.
    • Intocmirea exercitiu bugetar.
    • Propun impozitele si taxele locale pentru anul in curs. Intocmeste statele de plata pentru personalul din aparatul de specialitate a primarului.
    • Incaseaza impozitele si taxele locale de la persoane fizice si juridice aprobate prin hoatarari de consiliu. elibereaza adeverinte fiscale.

  • Registrul agricol

    • Intocmirea si actualizarea registrelor agricole .
    • Elibereaza adeverinte cu privirea la spatiu si starea materiala a pesoanelor inscrise in registrul agricol.
    • Elibereaza adeverinte de intravilan si extravilan.
    • Propune zonarea localitatii.
    • Intocmeste certificatre de producator, bilete de proprietate.
    • Intocmeste certificate de urbanism si autorizatii de construire in conformitate cu legea 50 / 1991

  • Gospodarire comunala

    • Se ocupă cu colectarea deșeurilor menajere, întreține rețeaua de apă și canalizare, asigură măsuri de protecția mediului.

  • Asistenta sociala

    • Intocmirea documentatii privind: acordarea ajutorului social, acordarea ajutoarelor de urgenta. acordarea sprijinului financiar la intemeierea familiei, si alte anchete sociale.

  • Relatii cu publicul

    • Conduce la zi registrul de intari iesiri a primariei, a registrului de petitii.
    • Asigura relatiile cu publicului conform legii 544 / 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public.
    • Informeaza cetatenii privind actele necesare si modul de solutionare la diferite probleme ale catatenilor.

  • Integrare europeana

    • Asigura publicarea anunturilor pe SEAP privind investitiile anuale aprobate prin bugetul de venituri si cheltuieli in curs.
    • Intocmeste documentatie privint licitatiile si atribuirile directe de contracte de concesiune si achizitii publice.
    • Asigura comunicarea rezultatelor in urma licitatiilor